Kategorie

Výrobci

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující provedením závazné ojednávky souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme informovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky  (nejedná se o automatickou odpověď po objednání zobží) - k uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
Máme právo objednávku modifikovat v případě, že výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu, vše po domluvě s odběratelem.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat. Údaje obsažené kartě zboží mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.

4) DODACÍ PODMÍNKY KOL a LYŽÍ

Každé kolo objednané přes internetový obchod je před expedicí v naší dílně odborně smontováno a seřízeno (pokud není uvedeno jinak). Po vyjmutí kola z přepravního kartonu (130x75x20cm) nasadíte přední kolo, pedály, sedlo, řídítka a kolo je připraveno k jízdě. Toto průměrně zručnému uživateli vybavenému základním nářadím trvá cca 10 minut.  Před prvním vyjetím si důkladně prostudujte návod a záruční podmínky ke kolu. Každé jízdní kolo doporučujeme po ujetí prvních cca 100 km nechat odborně seřídit v libovolném servisu jízdních kol. Tuto službu nabízíme do jednoho měsíce od zakoupení v naší provozovně zdarma.
Montáž běžeckého vázání účtujeme 299 Kč, sjezdového vázání se seřízením dle údajů zákazníka 199 Kč, montáž sjezdového vázání pomocí speciální šablony 499 Kč.

5) DOPRAVA, BALNÉ A POŠTOVNÉ, PLATEBNÍ PODMÍNKY

Doprava po ČR:
Objednané zboží Vám zašleme Soukromým balíkem PPL na dobírku (nejpoužívanější). Při objednávce
nad 3.000,- Kč neplatíte dopravu, poštovné, balné ani žádné další poplatky. Při objednávce do 3.000,-Kč účtujeme poštovné, balné a doběrečné 149,-Kč včetně 21% DPH. Jestliže zboží objednáte do 10. hodiny dopolední, my ho máme skladem a naše logistické kapacity to dovolují, expedujeme jej tentýž den ve 13 hodin. Zásilka je zpravidla na 99% doručena následující pracovní den v čase, který Vám tel. oznámí řidič společnosti PPL (případně, se domluvíte na čase nebo místě předání jiném). Zboží posíláme každý všední den. Platba probíha výhradně v hotovosti řidiči PPL. Platba platební kartou není možná. Sledování Vaší zásilky je možné zde.


Doprava na Slovensko:
Dále také zajišťujeme dopravu na Slovensko přepravní společností PPL/DHL za dotované přepravné 299 Kč za každý balík v objednávce. Při objednání 2ks jízdních kol odesíláme 2 ks samostatných balíků.
Nabízíme Vám možnost zaslat zásilku na dobírku (nejpoužívanější způsob doručení a platby), nebo zaplatit předem bankovním převodem.
Cena udávaná v EUR je orientační, vypočtena z ceny v Kč kurzem 1 EUR = 27,50 Kč. Platba probíhá výhradně v hotovosti v EUR, platba platební kartou není možná.
Při zaslání na dobírku (cena zboží s DPH + 299 Kč poštovné) je pro přepočet doběrečného deklarovaného v EUR používán kurz valuta  nákup ČSOB, který je platný ke dni našeho svozu zásilek společností PPL. Platbu předem (cena zboží s DPH + 299 Kč poštovné) můžete realizovat na náš účet u ČSOB Liberec č.ú.  197 333 174 / 0300 .  Platbu je možné provést vkladem částky (cena zboží s DPH + 299 Kč poštovné) na náš účet u kterékoli pobočky Československé obchodní banky na Slovensku. V případě převodu z jiné banky je potřeba počítat i s úhradou poplatku banky adresáta (+1%). Cena v EUR je daná aktuálním kurzem Vašeho peněžního ústavu resp. ČSOB. Dodací lhůta je 2-3 pracovní dny po připsání celé částky na náš účet.
č.ú. ČSOB  197333174/0300
IBAN  CZ77 0300 0000 0001 9733 3174
SWIFT  CEKOCZPP

Možnosti platby : dobírka, bankovní převod, hotově, na fakturu, složenka
Splátkový prodej : Cetelem
Platba kartou : n možná pouze na obchodě. Akční ceny zboží platí při hotovostní platbě.
Nabízíme také výkup na protiúčet, nepovinnou registraci.

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je 2-3 pracovní dny od obdržení objednávky. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně informovat. Toto zboží dodáváme zpravidla na objednávku ve smyslu ustanovení § 1837 Občanského zákoníku v dohodnuté lhůtě.

7) VRÁCENÍ, VÝMĚNA ZBOŽÍ

Odstoupení od smlouvy se řídí §1820. Dle §1829 byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce nejdéle do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Nepoužívané zboží musí být zasláno doporučeným, pojištěným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu Bradský Cyklo & Sport., ul. U Nisy, 460 07 Liberec, nebo doručeno osobně k nám na prodejnu. V případě pškozeného, znečištěného či jinak znehodnoceného zboží Vám bude částka ponižena o náklady na uvedení zboží do původního stavu. Veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradí v souladu s §1820 kupující.

K vrácenému zboží je třeba přiložit nabývací doklad a stručný průvodní dopis s uvedeným číslem bankovního účtu, na který má být částka za vrácené zboží poukázána. Můžete použít formulář ke stažení zde.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle
§1820 od smluv na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, na dodávku zboží na objednání či upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
V případě výměny veškerého zboží Vám bude započtena doprava ve výši 149 Kč.

Občanský zákoník ukládá dodavateli povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Pokud se dodavatel s vrácením částky opozdí a spotřebitel ji tak neobdrží zpět do 14 dnů od odstoupení, je možné se práva na její vrácení domáhat žalobou u soudu.

8) ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou 24 měsíční záruční lhůtu, pokud není uvedeno jinak. Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje zejména na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným skladováním, nesprávným používáním a přetěžováním výrobku.
Případné reklamace vyřídíme k Vaší plné spokojenosti a v souladu s platnými právními předpisy.

Kontrola zboží při převzetí:
Kupující při osobním odběru na kamenné prodejně zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a celkový stav. Na případné vady či nesrovnalosti upozorní prodávajícího.
Kupující je při doručení dopravcem povinen zboží při jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození obalu a tyto neprodleně hlásil přepravci nejdéle do tří pracovních dnů od převzetí zásilky. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Řešení poškození zásilky je plně v kompetenci dopravce.


Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně (upřesníme další postup, u jízdních kol je po dohodě možné zaslat pouze vadný díl)
2) zboží zašlete jako doporučený pojištěný balík (ne na dobírku) na naši adresu prodejny - Bradský Cyklo&Sport, ul. U Nisy, Liberec, 46007; rovněž je možné zboží doručit osobně na stejnou adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu, telefonní kontakt
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (prodejní doklad, výpis z účtu, záruční list, potvrzení objednávky, ..)
5) zboží (typicky jízdní kolo) musí být k reklamaci předáno v původní konfiguraci (nebo lepší), při nižší konfigurace jsme oprávnění v případě vracení celé kupní ceny tuto ponížit o adekvátní rozdíl

Do reklamačního řízení přijímáme pouze neznečištěné zboží. V případě, že reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, jsme oprávnění takové zboží nepřijmout, nebo odeslat zpět kupujícímu na jeho náklady. V případě znečištěného jízdního kola účtujeme poplatek 200 Kč.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

10) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Případné spory mezi Bradský s.r.o. a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak doporučujeme Kupujícímu nejdříve využít kontakt na Bradský s.r.o. pro vyřešení nastalé situace.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 21. 6. 2017 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí.

Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů